Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Heb je een vraag aan ons? Stuur ons dan een mailtje via onderstaand contact formulier. Wat nog makkelijker en sneller gaat is een Whatsapp sturen. Dat kun je doen op: 06 40784944. Wij reageren binnen een half uur. Onze klantenservice is elke dag open en online van 9:00 - 22:00uur. 

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    1.1 Hulp bij bestellen

    Kom je er niet helemaal zelf uit? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op. Je kunt eventueel ook je bestelling telefonisch doorgeven!

    1.2 Bestelling wijzigen

    Toch iets niet helemaal goed besteld? Dat kan gebeuren. Neem spoedig contact met ons op als je je bestelling nog wil wijzigen! Door ons snelle logistieke proces kan het zijn dat je bestelling al klaar ligt. Helaas is het dan niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Je kunt je bestelling dan bijvoorbeeld retourneren.

    1.3 Bestelling annuleren

    Wil je je bestelling annuleren? Dat is jammer, maar uiteraard geen probleem. Geef je annulering spoedig door via telefoon of mail. Het kan zijn dat je bestelling namelijk al verzonden is. Het is dan niet meer mogelijk je bestelling bij ons te annuleren. Je kunt een bestelling die onderweg is weigeren aan de deur. Onze bezorger neemt je bestelling dan gewoon weer mee.

    1.4 Bestelling afhalen

    Afhalen is ook mogelijk

    Levering

    2.1 Verzendkosten

    Bij Jouwvloeronderhouden.nl hebben we verschillende verzendmethodes om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je bestelling kan morgen bij je thuis geleverd worden, maar ook bij één van de vele PostNL servicepunten! Hieronder vind je de verzendkosten.

    We berekenen altijd verzendkosten. De verzending van jouw bestelling is namelijk niet gratis. Sommige webwinkels berekenen dit door in hun productprijzen. Wij doen dit niet waardoor onze prijzen altijd overzichtelijk en transparant zijn!

    Mocht het gaan om een zending die hier niet in thuis past, dan nemen we contact met je op om samen de verzendkosten te bespreken.

    Om het overzichtelijk te houden hebben we het in een tabel gezet:

    VerzendmethodeVerzendkosten incl. BTW 
    Standaard verzending€ 3,50 
    Afhalen in Harderwijk op afspraakJe ontvangt altijd eerst bericht van ons
    als je bestelling klaar ligt. 
     
    Brievenbus verzending in Nederland€ 2,50 
    Ophalen Post NL locatie€ 3,50 
    Gratis bij je geleverd in Harderwijk, Ermelo en PuttenGratis 

    2.2 Niet thuis bij levering

    Mocht je niet thuis zijn bij de aflevering van je bestelling? Geen probleem, kleine zendingen zullen bij de buren worden aangeboden. Zijn je buren ook niet thuis, dan wordt je bestelling bij een servicepunt in jouw buurt bezorgd. Je kunt deze dan op een geschikt moment afhalen.

    Heb je een groot product besteld? Dan zal deze natuurlijk niet bij de buren worden afgeleverd. Onze bezorger zal de volgende dag bij je langs komen. Weer niet thuis? Dan nemen we contact met je op voor een nieuwe afspraak.

    2.3 Levering naar Belgie

    Geen probleem! We leveren ook naar België. Je kunt dit gemakkelijk selecteren tijdens het afrekenen. Ben je tijdens het bestellen in België, dan wordt het automatisch voor je ingevuld.

    Betalen

    3.1 Afrekenen

    Bij ons kun je gemakkelijk afrekenen met iDeal of Creditcard. Het voordeel van deze methode's is dat je betaling direct bij ons is verwerkt, waardoor we je bestelling ook direct in behandeling kunnen nemen. Ook kun je kiezen voor Achteraf betalen. 

    Heb je vragen met betrekking tot iDeal, Creditcard of Achteraf betalen? Neem gerust contact met ons op. Ter info, onze betalingen worden verwerkt door onze betaalprovider Mollie.

    3.2 Afrekenen Belgie

    Voor onze klanten uit België hebben wij twee speciale extra betaalmethoden, Bancontact / Mister Cash en KBC. U kunt hiermee simpel, veilig en snel de betaling voldoen met uw Belgische pas. Alle gegevens worden zoals gewoonlijk versleuteld verstuurd, dit is dus extra veilig! Het verifiëren van de betaling gebeurt op de pagina van uw eigen bank.

    3.3 Betaling mislukt

    Is de betaling mislukt? Plaats je bestelling gerust opnieuw. We zullen nooit je bestelling dubbel uitsturen. Enkel betaalde bestellingen zullen worden verzonden. Weet je niet zeker of de betaling is gelukt? Je kunt dit gerust opvragen bij onze klantenservice.

    Contact

    4.1 Contact via chat

    Wij zijn binnen de openingstijden ook bereikbaar via chat! Stel gemakkelijk je vraag knop rechtsonder in je scherm!

    4.2 Contact via mail of contact formulier

    Indien je contact met ons op wil nemen via email, dan kan dat natuurlijk. Je kunt ons mailen via:[email protected]

    Of via ons contact formulier bovenaan deze pagina

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking